Vi använder myclub.se till medlemshantering och aktivitetshantering.

 

Medlemsregistrering

Alla medlemmar måste registreras på myclub, se medlemssidan för mer information kring medlemsskap.

Registrerar ni ett familjemedlemsskap så registrerar ni med fördel alla användare med samma mailadress. Använd då den personens mailadress som är familjeadministratör för det är hit all mail från oss kommer gå. 

 

Skapa konto på myclub.se

Efter ni har registrerat er som medlemmar så bör ni skapa er ett konto på www.myclub.se, gör ni detta kommer ni åt att redigera er information som finns i systemet och boka in er på aktiviteter som kräver medlemsskap så som skidskola.

1. Öppna sidan www.myclub.se

2. Tryck på [Konto] uppe till höger.

3. Tryck på [Skapa konto] till vänster

4. Fyll i din mail och välj lösenord, tryck på [Skapa konto]   (Välj samma mailadress som när du registrerade ditt medlemsskap)

Nu ska du få ett bekräftelsemail, sådana här verktyg kan ibland uppfattas som spam så kolla i era spamfilter om ni inte får något mail från www.myclub.se

5. Klart!

 

Boka aktivitet på myclub.se

Vi använder som sagt myclub.se till att hantera bokningar till våra medlemsaktiviteter som skidskola, träning etc.

1. Öppna sidan www.myclub.se

2. Tryck på [Konto] uppe till höger.

3. Tryck på [Logga in].

4. Knappa in dina uppgifter, tryck på [Logga in]

Flyter allt på så kommer din mailadress synas uppe till höger.

5. Tryck på [Medlemsregister]

6. Tryck på [Välj medlem] och välj en medlem du ska administrera.

7. Till vänster om medlemsnamnet ser du nu en knapp med en penna i en fyrkant (formulär), tryck på denna knapp!

Nu ska du se alla aktiva anmälningsformulär som är tillgängliga. 

8. Välj den aktivitet du vill boka in dig på.

9. Mata in dina uppgifter!